31 Ocak 2008 Perşembe

Korku Kusagi Ve Cezaevi Isi Takilar



Ortaokul zamanlarimda cuma aksamlari trtde korku filmleri olurdu.Ben de korka korka izlemeye bayilirdim:)Tekil konusmak pek dogru olmaz aslinda,yanimda bi arkadas olmadan izleyemezdim.Bu arkadas genellikle halam olurdu.Aslinda izlememe pek taraftar olmasa da israrima dayanamazdi.Annemden de izin koparirdim babaannemlerde kalmak icin veeeee ver elini korku:))

Daha sonralari arkadaslarimla hafta sonlari video kiralamaya basladik,bu videolar da oybirligiyle genelllikle korku icerikli olurdu.Bunlardan da arkadaslarla olmanin,annelerimizin yaptigi guzel pastalari yemenin disinda disinda pek bir tat alamadim trtdekiler kadar;yuruyen heykeller,garip suratlar filan iste sacma sapan...

En sonunda da Agatha Christie ve V.C.Andrews(cati serileri) merakimla korku film donemimi kapatarak,korku kitap donemine gecis yaptim. Ozellikle cati serileri vazgecilmezlerimdendi.Turkce ogretmenimizin kitap ozeti odevi basliklarim: cati,catidaki nefes,catidaki fisilti,...seklinde olunca, ve konular da malum; torunlarini cesitli yollarla oldurmeye calisan buyukanne ve cocuklarin isdiraplari olunca ogretmenim fenalik gecirdi. Sonucta cati serileri yasaklandi ve edebi kitaplar donemi baslamak zorunda kaldim:)

Herkese guzel, korkusuz gunler dilegiyle:))


Sados halacigim bir suredir taki tasarimi kursuna gidiyor ve guzel mi guzel takilar yapiyor ese dosta.Bana da binbir zorlukla gondermis cektigi cezaevi isi takilarinin fotolarini yayinlar misin diye?Nasil yayinlamam Sadoscum?

Hiç yorum yok: