14 Ocak 2008 Pazartesi

Kuru Borulce Salatasi

Yemeklerinizi ve cay saatlerinizi senlendirecek cok nefis ve pratik bir salata.Farkli sebzelerle suslenmislerini de tattim bu salatanin.Hepsi de nefis ve farkli guzelliktelerdi.Bu tarif de `Taste Of Home` dergisinden...


Malzemeler:
1 su bardagi kuru borulce
1 su bardagi dondurulmus misir(ben 250 grlik konserve misir kullandim)
2 yemek kasigi kirmizi sogan(yemeklik dogranmis)
1 yemek kasigi zeytinyag(2 yemek kasigi kullandim)
yarim tatli kasigi hardal(kullanmadim)
ceyrek tatli kasigi seker
ceyrek tatli kasigi tuz
ceyrek tatli kasigi karabiber

Yapilis:
Birkac saat suda bekletilip haslanmis borulceyle,haslanmis misir ve diger malzemeler karistirilir.

Not:Ben ayrica yarim limon kullandim.Tuz miktarini ve sogan miktarini da kendi damak zevkime gore ayarladim. Diger degisiklikler de parantez icinde belirttigim gibi.



2 yorum:

özge dedi ki...

hayatım gerçekten güzel görünüyor .benim tarifte yumurta eksikti.Bu sefer seninki gibi deneyeceğim.

Burcu dedi ki...

sekerim kolay gelsin...opuyorum